الأحد، 27 نوفمبر 2016

فأنت حياه / بقلم الشاعر / ناصر الدمرانى

/ فأنت حياه /
القلب قلبى و الحب هو إنت و العقل عقلى و الفكر منك إنت و الدم دمى و بيجرى فى الشريان بإسمك إنت يا حبيبتي أنا ملكك و أنت ملكي فأنت حياه و أنا أحبك : 
ياحبيبتي فأنا أكتب لكي وحدك إحساس قلب ظهر فيه النور فذادت دقاته أليكي : فتدفق الدم فى الشريان فسكن الحب فى الوجدان و أمتلأ بحبك الذى إليه الله قد أهداه زوجه لتستمر حياه : ياحبيبتي أنا هفضل طول عمرى بإسميك أناديكي و بالحب أسهر لياليكي و أدعو ربنا ليا يخليكي : دنا لسه ماوصفتش الروح الجميله إللى فيكي شوفى عايز كام سنه فى الوصف فيكي فياليت عمرى يكفيكي : داحبك فى قلبى ملوش تغيير دنا من نفسي عليكي بغير أحنا قلب واحد بدون تفكير // دقة قلب حقيقيه لمن يحب باللغه العربيه بدون كذب ولا حروف ملتويه و ليشهد كل من على الكره الأرضيه إنت أغلا ماليا : فأنت حياه و أنا أحبك ؟؟ دقة قلب / ناصر الدمرانى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق