الاثنين، 31 أكتوبر 2016

حبيبي محتاج لحضنك / بقلم الشاعر / بيبو البدر الساطع

حبيبي محتاج لحضنك..
واحشاني لمسة ايديك..
دا انا قلبي بينادي قلبك..
كان نفسه يسلم عليك..
ليه عايز تفوتني حبيبي.. 
وانا كان منايا الاقيك
        &&&&&
مابلاش ياملاكي تبعد..
قررب مني و ضمني..
مش عايزك يا حبيبي تعند..
عشان بجد وحشتني..
يا حبيبي المس ايديه..
ياريتك تحسني..
تعالى وحس بيه..
دا فراقك هدني
       &&&&&&
ليه بس تهجر تسيبني..
ليه هانت دموع عينيه..
تعالى قررب عاتبني..
تعالى شوف اللي بيه..
انا شوقي اليك غالبني..
وانت مش سائل فيه..
        &&&&&&
بلاش تزيد قساوتك..
لو كنت ظلمتك سامحني..
ف البعد عرفت غلاوتك..
مش عايزك ياحبيبي تسيبني.
حبيبي محتاج لحضنك..
واحشاني لمسة ايديك..
دا انا قلبي بينادي قلبك..
كان نفسه يسلم عليك..
ليه عايز تفوتني حبيبي.. 
وانا كان منايا الاقيك
&&&&&&&&&&&&&&
بيبو البدر الساطع...
كلمات تم توثيقها..
&&&&&&&&&&&&&&
بيبو البدر الساطع. السويفي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق