*****( يابنت)******
بقلمي..حسين ابراهيم
يابنت
يال عينيكي الكحل بان فيها
داريها
تحت البيشة خبيها
لاحسن رموشها تقتليني
وتقتل شباب كتير من سني
يابنت يال ضحكتك سكر
وخطوتك خطوت غزال بيتمخطر
هو الجمال دا السحر فيه أكتر
وملايتك ومنديلك أبو قووية
ذاد الحسن والمنظر
وورد خدود وعود ملفوف
وعطرك مسك اوعنبر
بلاش تعضي عالعناب بيسحرني
وداري خلخالك وحنة الإكعاب
لتقتلني
خلاص مش قادر أستني يوم
حسنك يغيب عني
من بكرة جاي
خلي أبوكي يقابلني
كلمتين وياه
أبقي آنا ليك وإنت تصبحي مني..

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق